• Zwroty i reklamacje

Wymiany, zwroty i reklamacje w sklepie internetowym Butik Ladit

 

Szanowni Klienci,

  • Wymiany, zwroty i reklamacje prosimy odsyłać na adres:
    P.H.U. Ladit Joanna Bydłosz
    ul. Wiśniowa 13/7
    29-100 Włoszczowa

 

  • Prosimy o dołączenie do wysyłki uzupełnionego formularza zwrotu lub reklamacji z numerem paragonu lub faktury (rachunku).
  • W przypadku wymiany, przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta w celu zarezerwowania produktów na wymianę.
  • Prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian paczkami poleconymi - taki system przyśpieszy cały proces, możliwy będzie również odpowiedni monitoring wysyłki.
  • Zwrot towaru zakupionego online może natąpić tylko za pośrednictem drogi wysyłkowej:
    • UWAGA: nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem oraz w paczkomatach. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki na podane konto w formularzu po dokładnym zweryfikowaniu przez naszych ekspertów że zwracany towar nie był używany.
  • UWAGA - produkty zakupione z WYPRZEDAŻY nie podlegają wymianie, nie ma również możliwości zwrotu takowych produktów - reklamacja możliwa jest jedynie jeśli produkt posiada wadę.

W sprawie zwrotów, reklamacji i wymian prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta w godzinach pracy biura:

  • tel: 515-397-221
  • e-mail: butik@ladit.pl